Be part of our family by receiving our periodic newsletter..!

Be part of our family by receiving our periodic Newsletters and Self-Defense Tips..! Just click the link HERE to register.

Tuesday, August 18, 2009

Meeting on upgrading and seminar

MINIT MESYUARAT KHAS SEMINAR & UPGRADING (MY AIKIDO DOJO)

Tarikh/ Hari : 28 Julai 2009 (Selasa)

Tempat : My Aikido Dojo, Bandar Baru Bangi

Waktu : 2040 - 2300

Kehadiran :

1. Nik Ibrahim Abdul Rahman

2. Suzalie Mohamad

3. Ida Hariati Hashim (S/U Kehormat)

4. Khairul Azalie Md Khalid

5. Azli Aliuddin

6. Yusof Kushairi

7. Hj. Mohd Sulaiman Dalini

8. Lazuardi Md. Salleh

9. Mohd. Zahrin Zaidi Ahmad

10. Nur Hadist Muhamad Shukor

11. Enimroszee Kamarudin

12. Fahana Ali

13. Muhammad Hafiz Ahmad Fadzil

14. Mohd. Adli Md. Ali

Agenda:

  1. Ucapan Pengerusi
  2. Pengenalan tentang latar Belakang Aikikai Malaysia
  3. Penubuhan AJK dan Pembahagian Tugas-tugas
  4. Hal-hal berbangkit
  5. Penutup


Minit Mesyuarat

No. Minit Tindakan
1. Ucapan Pengerusi
    1. En. Nik mengalu-alukan kehadiran semua. Beliau mengucapkan ribuan terima kasih di atas kerjasama yang diberi untuk menjayakan Program Seminar & Upgrading pada bulan Oktober ini.


Untuk Makluman
2. Pengenalan tentang latar Belakang Aikikai Malaysia

2.1 Suzalie Sensei berkongsi informasi tentang sejarah Aikido di Malaysia. Beliau juga menerangkan latar belakang penubuhan Aikikai Malaysia. Menurutnya, hanya Aikikai Malaysia yang telah diberikan mandat untuk ‘upgrade’ Yudansha.

2.2 Objektif program ini adalah:

a. networking

b. kerjasama

c. kesungguhan

2.3 Program ini addalah peringkat antarabangsa kerana akan dihadiri peserta-peserta luar negara seperti dari Brunei, Mauritius dan Indonesia (Pontianak).

2.4 Ketua Jawatankuasa Teknikal Aikikai Malaysia, Tuan Haji Haneef (6th Dan) dan pembantunya akan hadir untuk menjayakan seminar dan upgrading nanti.

















Untuk Makluman
3. Penubuhan AJK dan Pembahagian Tugas - tugas

3.1 Berikut adalah senarai AJK kerja untuk Program Seminar dan Upgrading 3/09 ( 17 – 18 Oktober)

*sila rujuk Lampiran A



AJK Berkenaan
4. Hal-hal Berbangkit

4.1 Tiket penerbangan untuk Tuan Haji Haneef (Business Class telah pun ditaja oleh seorang hamba Allah).

4.2 Beberapa cadangan untuk tempat-tempat seminar:

  1. Indoor Stadium di Seksyen 15 atau Seksyen 17
  2. Niosh ( Seksyen 15)

4.3 Jangkaan jumlah Aikidoka yang akan hadir adalah sebanyak 65 orang (13 dojo x 5 peserta)


4.4 Suzalie Sensei mencadangkan cenderamata untuk Tn. Hj Haneef ialah senaskah buku. En. Nik mencadangkan door gift diberi kepada setiap yang hadir.

4.5 En. Nik juga mencadangkan T-Shirt disediakan (kos termasuk dalam yuran).

4.6 Pn. Hadist mencadangkan seminar dan upgrading dirakamkan dalam bentuk VCD untuk dipasarkan.

4.7 Program bulan Ramadhan – berikut adalah beberapa cadangan untuk pengisian bulan mulia tersebut: ( Jadual akan disediakan oleh Suzalie Sensei)

  1. Kelas Tadarus/ Tilawah Al-Qur’an
  2. Kelas Teori Kesihatan dan falsafah Aikido
  3. Kerja-kerja amal secara berkumpulan


Untuk Makluman



AJK Logistik

Untuk Makluman



Pn. Ida


En. Azalie

AJK Fotografi & Dokumentasi






Suzalie Sensei

5. Penutup

Mesyuarat telah ditangguhkan pada pukul 10:35 malam.




Disediakan oleh:

IDA HARIATI HASHIM

Senarai Ahli Jawatankuasa Program Seminar & Upgrading 3/09 (Oktober)

No. Jawatan Nama Tugasan
1. Penasihat Suzalie Mohamad
  • Memberi nasihat tentang penganjuran program
  • Berhubung terus dgn pihak Aikikai Malaysia dan dojo-dojo luar
2. Pengarah Nik Ibrahim Abdul Rahman
  • Memastikan perjalanan kerja penganjuran program berjalan lancar
  • Mempengerusikan mesyuarat-mesyuarat AJK pengelola program
  • Menempah plak Perasmian Dojo oleh Tn Hj. Haneef
3. S/U Ida Hariati Hashim
  • Menyediakan minit mesyuarat
  • Menyediakan surat jemputan/ lain-lain/ buku program
  • Menyediakan sijil-sijil dan cenderamata untuk tetamu
  • Membuat tempahan makanan untuk para peserta & tetamu
4. Pen. S/U Azli Aliuddin
  • Membantu S/U (buku program & sijil)
  • Menyediakan tag nama untuk peserta & AJK
  • Menyimpan rekod jumlah peserta/ tetamu yang hadir
5. Bendahari Yusof Kushairi
  • Menyimpan kira-kira
  • Menyediakan costing untuk program
  • Menyediakan surat untuk mendapatkan penganjuran (fundraising)
6. Pen. Bendahari Lazuardi Md. Salleh
  • Membantu Bendahari menyimpan kira-kira dan audit
7. Logistik & Pengangkutan Nur Hadist Shukor &

Fahana Ali

  • Menguruskan hal-hal yang berkaitan dengan penginapan, tempat seminar & upgrading.
  • Menguruskan hal-hal pengangkutan untuk para tetamu & peserta
8. Promosi Khairul Azalie & Muhammad Hafiz
  • Menghubungi pihak media untuk mempromosi program ini
  • Bekerjasama dengan S/U dan Bendahari untuk tujuan pengiklanan dalam buku program
  • Menempah T-shirt untuk program
9. Liaison Officer Abdullah Jaafar/ Mohd. Zahrin Zaidi/ Enimroszee
  • Menyambut kedatangan para tetamu
  • Menguruskan hal-hal keperluan para tetamu
  • Menyediakan cenderamata untuk tetamu (hiasan)
10. Keselamatan & Kecemasan Hj.Sulaiman & Cik Hamid
  • Sentiasa bersedia dengan First Aid Kit semasa program
11. Fotografi & Dokumentasi Mohd. Adli
  • Merekod segala aktiviti program
  • Membuat rakaman video semasa berlangsungnya program

No comments:

Post a Comment